DEBATA NAD RAPORTEM O STANIE GMINY JARACZEWO |
![]() |
poniedziałek, 24 maja 2021 |
Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym, Burmistrz Miasta i Gminy Jaraczewo zobowiązany jest w terminie do dnia 31 maja 2021 roku przedstawić Radzie Miasta i Gminy Jaraczewo raport o stanie gminy. Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, Rada rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi. Nad przedstawionym przez Burmistrza raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę, Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy (tj. do 26 maja 2021 roku). Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi maksymalnie 15. Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy Rada przeprowadza głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi wotum zaufania (projekt uchwały w załączeniu).
|